movie Movies » WALL-E Box Cover
views 14,550   favorites 52 (?)  


hall »

WALL-E box art cover
By avatar Sergant Johnson 38 on June 8th, 2008

comments WALL-E Box Cover Comments


Comment on Sergant Johnson's WALL-E Box Art / Cover.

avatar
Sergant Johnson 38 [ 1 decade ago ]

yay...WALL-E. I'm looking foward to this movie thats why I made this cover. Comments and ideas for improvement are appreciated as always.

EDIT: Uploaded the Printable version.

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Vengeance 40 [ 1 decade ago ]

*eyes widen*

[ Reply ]


avatar
ELCrazy 49 [ 1 decade ago ]

He is just too cute. Really.

[ Reply ]


avatar
sinfulcomplexitys 34 [ 1 decade ago ]

this is very well made
(ahh i want to see this movie)
+fav

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Sergant Johnson 38 [ 1 decade ago ]

woah jeez I go to the bathroom, I come back and everyone commented haha Thanks guys.

[ Reply ]


avatar
Redhedd 13 [ 1 decade ago ]

Wall- e!

[ Reply ]


avatar
Radioactive Bob 38 [ 1 decade ago ]

This movie looks really good, kinda sad though. =/

awesome box though. :D

[ Reply ]


avatar
Ladykiller 42 [ 1 decade ago ]

This is so cool. Really awesome.

[ Reply ]


avatar
Sergant Johnson 38 [ 1 decade ago ]

#7, Yeah it is kind of sad looking but looks to be another great Pixar film.

[ Reply ]


avatar
Star89er 32 [ 1 decade ago ]

*reads content descriptors*

Sexual content?

Robot buttsecks, sweet.

Ehem, nice job. faved.

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Hawpoka 38 [ 1 decade ago ]

<3
Love the box

[ Reply ]


avatar
hsoldier 44 [ 1 decade ago ]

he looks so damn cute WALL E!!!

[ Reply ]


avatar
Sergant Johnson 38 [ 1 decade ago ]

#10, LOL Idk I just kind of assumed because it was a Love Story.

[ Reply ]


avatar
shadysaiyan 41 [ 1 decade ago ]

Guess what!, this is fantastic +Fav!

[ Reply ]


avatar
GuitarMan 28 [ 1 decade ago ]

Shweet i can't wait for this movie.

[ Reply ]


avatar
Venom1 12 [ 1 decade ago ]

Very nice job. =D

[ Reply ]


avatar
Blaker101 40 [ 1 decade ago ]

YAY! YOU POSTED IT!

[ Reply ]


avatar
HalfSwiss 43 [ 1 decade ago ]

Very awesome.

Don't you need to credit Sentry for the temp, though?

[ Reply ]


avatar
Sergant Johnson 38 [ 1 decade ago ]

#18, I don't recall Sentry making the temp. If it is his I'll give him credit I just found this template in My Pictures today and decide to make this box reality.

[ Reply ]


avatar
shadysaiyan 41 [ 1 decade ago ]

#18, No he doesn't sense this temp is generated by imandix.

[ Reply ]


avatar
Sergant Johnson 38 [ 1 decade ago ]

#20, Yup, gotta love that Imandix Pro.

[ Reply ]


avatar
Ratchetcomand 8 [ 1 decade ago ]

Looks real 5/5 Fav+.

[ Reply ]


avatar
Dersnap 40 [ 1 decade ago ]

#20, He was talking about the printable temp, not the 3D plastic.

[ Reply ]


avatar
TwistedTinkerToy 43 [ 1 decade ago ]

I don't like this one. The text is touching the screenshots, which looks really bad. The bottom screen is from the video game. (I think) Also, it's really low quality and the front is boring.

[ Reply ]


avatar
Sergant Johnson 38 [ 1 decade ago ]

#24, Are you looking at the right box?! Its not low quality at all man. View the printable lol I understand the 3D drops the quality a tad but its not LOW. Btw none of the screenshots are from the game. They are all from the movie, I got them from IGN, from the page about the movie.

[ Reply ]


avatar
master_general 41 [ 1 decade ago ]

weren't you leaving?
nice though

[ Reply ]


avatar
Sergant Johnson 38 [ 1 decade ago ]

#26, nahh I left for a bit for finals but I'm back now.

[ Reply ]


avatar
finalfantaseer22 43 [ 1 decade ago ]

omg i can't wait for this movie...

nice box.

[ Reply ]


avatar
Jbone 31 [ 1 decade ago ]

Honestly, I don't get the hype of this. Sure the back is good, but the front is just an image. I don't like it much :/

[ Reply ]


avatar
cecoman315 1 [ 1 decade ago ]

*favs then faints*

[ Reply ]


avatar
Don'tbanmeI'mavirgin! 4 [ 1 decade ago ]

ATTN: Everyone who says they don't like it:

Check the printable, it's winnar.

[ Reply ]


avatar
timmyx 1 [ 1 decade ago ]

NICE DUDE BUT HE LOOKS sad.....lol nvm but [email protected]@@###!!!!~~~~

[ Reply ]


avatar
timmyx 1 [ 1 decade ago ]

NICE DUDE BUT HE LOOKS sad.....lol nvm but [email protected]@@###!!!!~~~~

[ Reply ]


avatar
Rossagues 42 [ 1 decade ago ]

Sure you have not stole the real deal.. a few months early? This is awsome!

[ Reply ]