game Xbox 360 » Bald Space Bros. Brawl Box Cover  humor
views 7,487   favorites 53 (?)  


hall »

Bald Space Bros. Brawl box art cover
By avatar dmshaposv 47 on September 8th, 2007
print No Printable Available

comments Bald Space Bros. Brawl Box Cover Comments


Comment on dmshaposv's Bald Space Bros. Brawl Box Art / Cover.

avatar
sockeymeow 25 [ 1 decade ago ]

god this is the best!!! lol +fav

[ Reply ]


avatar
dmshaposv 47 [ 1 decade ago ]

Well I havenÂ’t made a satire in such a long time, so I thought of making one of something that bothers me the most: the horrible art design in most Xbox 360 titles.

This box shows what would happen if Microsoft tries to make its own version of super smash bros.

There is a lot of stuff packed into this so view in full and notice every little detail. Enjoy.

[ Reply ]


avatar
TwilightMystics 42 [ 1 decade ago ]

lol........

[ Reply ]


avatar
Ayron 47 [ 1 decade ago ]

roflmao

[ Reply ]


avatar
DeathSpawn11 47 [ 1 decade ago ]

we salute you little Billy =P

[ Reply ]


avatar
E_G 39 [ 1 decade ago ]

Nice idea, it's true too. :p

[ Reply ]


avatar
Vengeance 40 [ 1 decade ago ]

ROFL!!!! that's priceless!

"Dis shit betta than crack" -Bill Gates

LMAO!!!

[ Reply ]


avatar
frenchboy1 34 [ 1 decade ago ]

Probably going into the HoF. I think just I think...

[ Reply ]


avatar
Skooter 1 [ 1 decade ago ]

If this doesn't go into the HOF something is truely wrong with this site!!!!!!!! 5/5 +fav BRAVO BRAVO!

[ Reply ]


avatar
KoopaDasher 30 [ 1 decade ago ]

Hehe. I commend you on a job well done.

[ Reply ]


avatar
KoopaDasher 30 [ 1 decade ago ]

If I may ask, where did you get the logo? I've spent hours looking for the Smash Bros font...

[ Reply ]


avatar
Radioactive Bob 38 [ 1 decade ago ]

Every bald person,
Just.
Got.
Owned.

Hilarious box dude, and it's so true. I never really realized until now. =/
+fav

[ Reply ]


avatar
spongejr_12 7 [ 1 decade ago ]

LOL!LOL!LOL! This is so funny! +FAV

[ Reply ]


avatar
Ricardo 24 [ 1 decade ago ]

LOL

[ Reply ]


avatar
finalfantaseer22 43 [ 1 decade ago ]

suprised kratos is not on here. but anyways, great box, definitely deserves a spot in the satire hall of fame (especially if dem dumbarse lego boxes got in)
my favorite little joke "proof of my wasted money." lawlz.

[ Reply ]


avatar
Chibi Cloud 25 [ 1 decade ago ]

Lol, I love your satires. 5/5

[ Reply ]


avatar
Ladykiller 42 [ 1 decade ago ]

LOL....the quotes on the back are hilarious. well done.

[ Reply ]


avatar
DeathSpawn11 47 [ 1 decade ago ]

OMG I see a flaw!!!!
in the bottom info on the back, it has the information for Bioshock =O

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
shadysaiyan 42 [ 1 decade ago ]

idk but you might be like the most hilarious satire artist on this site :D

[ Reply ]


avatar
dmshaposv 47 [ 1 decade ago ]

Thanks guys, I was kinda nervous that some might not get it. But we all share the same angst against x360's shovelware. :)

@#15, I didn't add kratos cause GoW is a sony only franchise. It would kinda contradict what I'm trying to convey about the x360 in this particular box. So I used characters from xbox exclusive and 360 multi-plat titles.

@#11 Well there is no Super smash bros font. I made the logo myself by distorting/text curving two fonts; Times new roman and Bambi (font at dafont.com) Thats the closest you can get. But you'll notice that its not exactly the same - the "A" in "Space" in my logo looks different from the "A" in "Smash" in the official logo.

[ Reply ]


avatar
Vengeance 40 [ 1 decade ago ]

you should add brad from dead rising lol

[ Reply ]


avatar
frenchboy1 34 [ 1 decade ago ]

Again 1 fav. to be in the hall ^^

[ Reply ]


avatar
hunter1993 2 [ 1 decade ago ]

this is super funny 5/5 +fav
this should get it to the HOF

[ Reply ]


avatar
Destined Reality 22 [ 1 decade ago ]

OMG!!!!that's hillarious! Congrats on your hall of fame! 5/5+fav

[ Reply ]


avatar
KILLERMIKE 5 [ 1 decade ago ]

really sont get the concept,thats why i removed my fav

[ Reply ]


avatar
Ervo 48 [ 1 decade ago ]

Dis shit betta than crack!

[ Reply ]


avatar
Destined Reality 22 [ 1 decade ago ]

#25, if you didn't really get the concept, why did you fave in the first place?

Nevermind...and #26, I also thought that Bill Gates comment was hillarious.

[ Reply ]


avatar
Omega-fudgetroid 5 [ 1 decade ago ]

Okay, what's the font?! I've needed that font for years now!

[ Reply ]


avatar
Dragonov 4 [ 1 decade ago ]

#12, including Brittany Spheres? Lol nice job. This really made me lol. 5/5

[ Reply ]


avatar
The Leo Krupps Project 1 [ 1 decade ago ]

where is cortez?

5/5

its hilarious

[ Reply ]


avatar
TrevOwnz 42 [ 1 decade ago ]

HAHAHAH This is great.

[ Reply ]


avatar
Star89er 33 [ 1 decade ago ]

LOL. It would have been really funny if on the profile reconstruction screenshot it said "Hair: None, None, None, None..."

[ Reply ]


avatar
links bro (i swear) 1 [ 1 decade ago ]

it comes with rogaine!? im buying it. lol

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Mystery Ezekude 2 [ 1 decade ago ]

Har har har to the har har har! This is really really funny! It would be even funnier if you had a Female Edition.

[ Reply ]


avatar
xIAMHUNTERx 43 [ 1 decade ago ]

I think the person in the bottom right is a chick though. =P

[ Reply ]


avatar
Range TE 10 [ 1 decade ago ]

daww , no vin diesel ?
still this is epic win man!

[ Reply ]


avatar
OzCueball 1 [ 1 decade ago ]

ROFL!!!!!! Steve Austins the importance of being hardcore!!! God man this is just brilliant. Dis shit "IS" betta than crack!

[ Reply ]