game Xbox 360 » Halo 3 Limited Collector's Edition Box Cover  humor
views 3,881   favorites 8 (?)  


Halo 3 Limited Collector's Edition box art cover
By avatar Vekta101 33 on September 10th, 2007
print No Printable Available

[ Box updated on September 10th, 2007 ] [ original ]

comments Halo 3 Limited Collector's Edition Box Cover Comments


Comment on Vekta101's Halo 3 Limited Collector's Edition Box Art / Cover.

avatar
jevangod 50 [ 1 decade ago ]

Wow 20 disc thats too much

[ Reply ]


avatar
IceFox 41 [ 1 decade ago ]

Hahaha! Lol, love this! Though it could use more jokes other than "OMG lots of discs!!!!11"

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Vekta101 33 [ 1 decade ago ]

Wow, someone beat me to a comment :P

Anyway, this is a SATIRE of the Halo 3 Legendary Edition which is a 4-disc Halo 3 that comes with a Master Chief Helmet which is too small to actually wear. Read all the text on the back before comment please.

[ Reply ]


avatar
Vekta101 33 [ 1 decade ago ]

#2 the vista, the crackdown, the suit.. read it all please

[ Reply ]


avatar
IceFox 41 [ 1 decade ago ]

I did, but I mean the disc thing takes up a lot of the back.

[ Reply ]


avatar
Vekta101 33 [ 1 decade ago ]

I know, because it's the main joke.

This isn't meant to be one of my "everything's a joke" kind of box, I'm simply satirising the LEgendary Edition which I think is absolutely outrageous that anyone needs THAT much bonus content along with a Helmet.

Thanks for the feedback though. Appreciate it.

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Skooter 1 [ 1 decade ago ]

Sorry 2 sound like an ass, but it's not funny....

[ Reply ]


avatar
TrevOwnz 42 [ 1 decade ago ]

Omg seriously i'm going to go crazy if i see another windows on a video game. WHY WOULD XBOX HAVE WINDOWS!

[ Reply ]


avatar
alldreamsfalldown 49 [ 1 decade ago ]

That's a skinny box for 20 discs.

[ Reply ]


avatar
milkyoreo27 26 [ 1 decade ago ]

awesome 5/5

at first i didnt really get it when it was on the front screen, but now when i see it in full screen, its great! +fav

[ Reply ]


avatar
shadysaiyan 42 [ 1 decade ago ]

i laughed at the vista quote! hilarious :D

[ Reply ]


avatar
Vekta101 33 [ 1 decade ago ]

#7 that's fine
#8 It's a joke, read the quote

Appreciate it people :D

[ Reply ]


avatar
yummybrains 30 [ 1 decade ago ]

lmao this is so funny 5/5 +fav

[ Reply ]


avatar
Vekta101 33 [ 1 decade ago ]

Um.. I don't mean to be rude but.. you haven't faved it.. O.o

[ Reply ]


avatar
yummybrains 30 [ 1 decade ago ]

#14, sorry faved it now

[ Reply ]


avatar
Vekta101 33 [ 1 decade ago ]

Lol it's fine I just found that funny :P

[ Reply ]


avatar
Vengeance 40 [ 1 decade ago ]

ROFL!!!!!!

i think you did kinda overdo it a little, like that windows vista thing, and the whole 20-disc thing does seem kinda cheesy... but nevertheless it's a great satire, really made me laugh.

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]